Jeśli chcesz dokonać zwrotu zakupionego towaru, koniecznie skontaktuj się z nami pisząc wiadomość na adres sklep@efomowi.pl
1. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 (czternastu) dni od daty odebrania przesyłki.
2. Odstąpienie od umowy może dotyczyć wszystkich produktów objętych zamówieniem albo ich części.
3. Konsument może odstąpić od umowy składając jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu
od umowy.
4. Konsument może wysłać skan oświadczenia pocztą elektroniczną na e-mail: sklep@efomowi.pl
5. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
6. Konsument ma obowiązek zwrócić produkt do Sklepu niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 (czternastu) dni, licząc od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem.
7. Zwrot towaru do Sklepu można dokonać za pośrednictwem kuriera opłaconego przez Klienta. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
8. Produkty powinny być zwrócone w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Konsument powinien postępować z produktem mając na uwadze konieczność jego ewentualnego, późniejszego zwrotu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
9. Prawo Konsumenta od odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:
– dostarczenia treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnienie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy
Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócony produkt w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania od Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zgodnie z zasadami opisanymi w Regulaminie. Na zasadach określonych w Ustawie o prawach konsumenta Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej